Primo Gusto
project story
Kręcenie nas kręci!
Każdy z filmów reklamowych dotyczył innego produktu i miał w atrakcyjny, apetyczny i przekonujący sposób pokazywać skład produktu oraz jego zastosowanie.
Produkty, które miały być głównymi bohaterami video to: Primo Gusto - Pesto alla Genovese oraz
Primo Gusto – Przecier pomidorowy.
Czas trwania filmów, determinowany przez format Billboard Sponsorski, to 8 s.
Naszym zadaniem było opracowanie koncepcji kreatywnej filmów reklamowych nawiązującej do istniejących spotów marki Primo Gusto oraz ułożenie scenariusza i sama produkcja spotów.
Pracę rozpoczęliśmy od zapisania kilku kartek pomysłami na sceny, które mogłyby się pojawić w filmach. Następnie wszystkie pomysły przeszły etap weryfikacji pod kątem technicznych możliwości realizacji, atrakcyjności obrazu oraz zdatności sceny w całej opowieści historii, którą reklama miała przekazać.
Po dłuższej analizie wyłoniły się te najlapsze pomysły (oraz ich alternatywy na wszelki wypadek), na bazie których powstały dwa scenariusze spotów wraz koncepcjami kreatywnymi scen.
Po akcepcie naszych pomysłów przez Klienta, przyszedł etap przygotowań, kompletowania sprzętu oraz elementów scenograficznych i propsów.
Ostatnim elementem układanki był montaż oraz udźwiękowienie filmu.
Podkład muzyczny oraz linię głosu lektora dostarczył nam Klient, więc proces postprodukcji był relatywnie krótki. Tym razem nie musieliśmy już przechodzić przez procedurę wyszukiwania i doboru muzyki a następnie jej mixowania a także doboru głosu i realizacji nagrania podkładu lektorskiego.
Koniec końców, zgodnie z planem powstały dwa filmy reklamowe, które emitowane były w stacjach TVN oraz Polsat.
Tworzenie obrazów statycznych to nasz chleb powszedni ale produkcja filmów reklamowych to dziedzina, która zawsze wywołuje błysk w naszym oku.
Możliwość opowiedzenia wizualnej historii w ruchomym obrazie jest świetną okazją do rozwinięcia pomysłów, które przychodzą nam do głowy.
Tak było i tym razem, gdy przedstawiciele marki Primo Gusto w polsce skontaktowali się z nami, z propozycją współprazcy przy nagraniu spotów telewizyjnych, oczy nam zaiskrzyły a fala pomysłów napłynęła do głowy.
Primo Gusto to marka o zasięgu globalnym oferująca wysokiej jakości produkty we włoskim klimacie czyli makarony, oliwy, sosy pomidorowe, pesto i wiele innych specjałów kulinarnych.
Firma planowała szereg działań reklamowych i w ramach tych kampanii potrzebne było wyprodukowanie billboardów sponsorskich przeznaczonych do emisji w ogólnopolskiej telewizji.
Niektóre z pomysłów, które planowaliśmy zrealizować stworzyły też konieczność wykonania wielu prób na znalezienie sposobu ich realizacji. Jedną z takich scen, była scena przecierania sosu pomidorowego przez sito. Pomysł w samym zamyśle wydawał się być banalny, jednak kluczem okazało się opracowanie sposobu by sos wyciekający przez otwory sita, wyciekał równomiernie i jednocześnie z każdej strony. Po wypaćkaniu połowy studia, i siebie samych, sosem pomidorowym problem został rozwiązany a ujęcie zrealizowane.
W trakcie realizacji tego projektu na jednej przygodzie i problemie się nie skończyło jednak daliśmy radę osiągnąć szczęśliwy finał i zrealizować wszystkie zaplanowane sceny.
Nakręcimy coś razem?