top of page

FAQ

o naszej pracy i najczęstsze pytania

1. Jakie są zasady współpracy z Wami?

 

Zasady współpracy są proste. :)

 

Pracujemy z każdym kto potrzebuje zdjęć lub filmów związanych bezpośrednio lub pośrednio z tematyką „żywność i kulinaria”.

 

Możemy współpracować akcydentalnie lub przez dłuższy czas.

Różnica pomiędzy tymi formami współpracy to cena usługi.

Przy współpracy stałej lub na określony czas, jesteśmy w stanie zaproponować ceny naszych usług w atrakcyjniejszych „kształtach”.

 

2. Nie jesteśmy tak dużą firmą byśmy potrzebowali stałej obsługi, czy możemy liczyć na jakąś „promocję”?

 

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że zanim firma stanie się potentatem na rynku ma długą drogę przed sobą. Jesteśmy otwarci na współpracę z każdym i zawsze staramy się dopasować nasze usługi do konkretnych potrzeb Klienta. Napisz do nas, czego potrzebujesz a my coś wymyślimy! :)

 

3. Czy muszę uczestniczyć w zdjęciach?

 

Nie musisz, chyba, że chcesz. Będzie nam bardzo miło gdy wspólnie spędzimy czas i stworzymy ciekawe rzeczy. Jednak nie jest to obowiązek ani konieczność. Po ustaleniu wszelkich szczegółów dotyczących zdjęć czy filmu, wystarczy gdy będziemy mogli w razie konieczności skonsultować się telefonicznie, a całą resztą zajmiemy się sami.

 

4. Wasze studio jest kawał drogi od nas, jak to załatwić by dostarczyć Wam produkty?

 

Świat się skurczył ostatnimi czasy w zakresie komunikacji i transportu.

Możliwości dostarczenia produktów do nas jest kilka, w zależności od rodzaju produktu.

 

a. można przesłać je do nas za pośrednictwem kuriera/spedytora

b. można dowieźć je do najbliższego centrum dystrybucyjnego z którym pracujecie a my go odbierzemy

c. można przywieźć je Waszym transportem bezpośrednio do nas

d. my możemy pojechać i odebrać wszystko od Was

e. ostatecznie jeżeli Wasze produkty są dostępne w którejś z sieci handlowych, możemy je również kupić :)

 

Z doświadczenia wiemy, że jedynie produkty głęboko mrożone wymagają największej uwagi, i wówczas najlepszym transportem jest ten bezpośredni do nas. W innych przypadkach, każda z opcji jest dobra.

 

5. Nie mam pojęcia jak ma wyglądać zdjęcie moich produktów, czy muszę to wymyślić?

 

Nie, ale trochę informacji potrzebujemy. Stosujemy dwa podejścia do tego tematu.

 

*Pierwsze to inspiracja. Przeszukaj internet i prześlij nam zdjęcia, które się Tobie podobają, napisz też do czego będą używane. Będzie to dla nas zbiór wskazówek do wygenerowania pomysłów na Twoje zdjęcia i wspólne wybranie właściwej ścieżki.

 

* Drugie to zbiór myśli i oczekiwań. Napisz co możesz. Może to być zbiór przymiotników i słów budujących wyobrażenie o potrzebnych zdjęciach. Pomocne mogą być też porównania do miejsc, wydarzeń, emocji, smaków, zapachów, kolorów i faktur. Na koniec potrzebujemy też informacji do jakich celów będą używane te zdjęcia. Wszystkie te informacje pozwolą nam przedstawić dopasowane propozycje pomysłów na zdjęcia.

 

6. Jakich informacji potrzebujecie do wyceny?

 

Do wykonania wyceny potrzebujemy informacji w dwóch kategoriach: ilość i jakość.

 

Dla ułatwienia stworzyliśmy elektroniczną formę formularza wyceny, wystarczy wypełnić pola i wszystko do nas wysłać https://www.foodstyle.com.pl/wycena

 

7. Jakie typy zdjęć realizujecie?

 

Ogólnie mówiąc specjalizujemy się w fotografii żywności. Nie ma dla nas znaczenia czy są to produkty świeże, mrożone, pakowane lub jest to wspaniałe gorące danie.

 

Realizujemy zdjęcia na potrzeby reklamowe oraz użytkowe.

 

Fotografie komponujemy pod określone oczekiwania klienta oraz spełniające parametry dla konkretnych form publikacji.

 

8. Podoba mi się jedno z Waszych zdjęć na stronie, czy możecie zrobić takie samo?

 

Takie samo nie ma sensu! :) Cały szkopuł w tym by zdjęcia różniły się od siebie, bo tylko wtedy będą działały! Możemy zrobić zdjęcie, które będzie budowało podobny nastrój, może być w tej samej tonacji kolorystycznej, podobnym charakterze oraz układzie, jednak będzie to zupełnie nowa jakość.

 

9. W jaki sposób następuje rozliczenie?

 

Zazwyczaj stosujemy rozliczenie dwu częściowe. Pierwsza część (ok. 50 %) jest przedpłatą, której oczekujemy jeszcze przed rozpoczęciem zdjęć. Druga część, to pozostała kwota, którą rozliczamy po zatwierdzeniu zrealizowanych prac.

Do każdej płatności wystawiamy fakturę VAT.

W przypadku klientów z którymi współpracujemy stale, rozliczenia następują w cyklu miesięcznym lub innym, wcześniej ustalonym.

 

Faktury wystawiamy w formie elektronicznej, przesłane na umówiony adres @.

 

10. W jakiej formie otrzymam swoje zdjęcia?

 

Efekty naszej pracy dostarczamy w formie elektronicznej, jako plik za pośrednictwem serwerów ftp. Udostępniamy wyłącznie pliki finalnych prac.

 

11. Czy archiwizujecie swoje prace na wypadek gdyby moje pliki się skasowały?

 

Nie, nie archiwizujemy wszystkich naszych zdjęć.

Możemy podpowiedzieć jak się dobrze zabezpieczyć przed utratą zdjęć lub zaoferować usługę archiwizacji na naszych macierzach dyskowych.

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz, zadzwoń lub wpadnij na kawę, wszystko wyjaśnimy! :)

bottom of page