top of page

Melvit - Trendy Lunch

project story

Projekt trochę inny niż wszystkie.

Fotografia reklamowa żywności to nie tylko gotowanie i przepyszne zdjęcia podanych dań.
Zakres działań reklamowych w branży producentów żywności jest bardzo szeroki a jednym z jego ważnych elementów jest walka o atencję konsumenta w trakcie procesu zakupowego.
 
Na półkach sklepowych trwa nieustanny “konkurs piękności” a wygraną jest zakup klienta.

Mieliśmy okazję dołożyć małą cegiełkę w budowie sukcesu “piękności” produktów, serii Trendy Lunch marki MELVIT.

marchewka kopia 2024_v2023 kopia.jpg

Naszym zadaniem było wykonanie zdjęć, które zostały użyte jako element graficzny opakowania przedstawiający produkt “ukryty” w pudełku.
Zdjęcia miały przedstawiać skład każdej z mieszanek w suchej formie, bez gotowania, zachowując w jak najlepszym stopniu proporcje składników oraz ich czytelność, a wyraz całego obrazu miał być smaczny i atrakcyjny dla widza.

Zdjęcie na opakowanie wraz z gotowym opakowaniem.
Zdjęcie na opakowanie, propozycja podania, wraz z gotowym opakowaniem.

Było to coś nowego w naszej codzienności bo tym razem całą naszą uwagę i pracę musieliśmy głównie skupić na zbudowaniu smacznej kompozycji z ułożonych surowych ziaren ryżu i kasz oraz suszonych kawałeczków warzyw i drobin przypraw w przestrzeni niewielkiej miski.

Praca iście jubilerska! 
Spokojny oddech, by czegoś nie zdmuchnąć, kolekcja różnych pęset
i powolne układanie elementów.

Przy tego typu zdjęciach kulinarnych i produktach składnikiem odgrywającym kolosalne znaczenie jest oświetlenie
Po pierwsze ze względu na charakter składników mieszanek. Były to często jasne lub bardzo jasne, częściowo przepuszczające światło elementy, które wymagały staranności by nie zgubić ich kolorytu i przestrzenności. 
Po drugie cała kompozycja złożona była z drobin, które trzeba wydobyć i nie dopuścić by zlały się w jedną masę.

Zdjęcie na opakowanie wraz z gotowym opakowaniem.
burak 2023 kopia_v2023 kopia.jpg

Ze względu na dwie różne koncepcje graficzne  opakowań, w dwóch zdjęciach prócz samej kompozycji z ziaren w miseczce, zadanie nasze poszerzone było o rozbudowanie kompozycji poza miseczkę i dodanie w scenie elementów ułożonych na tle. Elementy te nawiązywały bezpośrednio do składników mieszanki a całość osadzona była na charakterystycznym tle.

Efekt finalny naszej pracy to 6 zdjęć, które świetnie prezentują się na bardzo ładnych opakowaniach Trendy Lunch.
 
Przy następnych zakupach możecie spojrzeć na nasze małe dzieła na półce sklepowej.
 
Produkty z naszymi zdjęciami to Trendy Lunch India, Trendy Lunch Italy, Trendy Lunch Greece, Trendy Lunch Thai, Trendy Lunch orkisz, buraki, papryka, czosnek niedźwiedzi oraz Trendy Lunch ryż parboiled, vermicelli, groszek, marchew, bazylia.

Zdjęcie na opakowanie, propozycja podania, wraz z gotowym opakowaniem.

Warto spróbować! Polecamy!

bottom of page